Çorum Otobüs Durağında Okuma Köşesi


Bu aralar sabah erkenden işe gitmek için yola çıkıyorum.Ancak valilik karşısındaki durakta güzel bir detay hoşuma gitti.Otobüs beklerken sağıma döndüm bir baktım ki okuma köşesi karşımda duruyor.Bu beni son derece heyecanlandırdı.Ancak içerisindeki kitaplara bakmamla hayal kırıklığına uğramam bir oldu.Zaten birkaç kitap var onlar da Çorum'un tarihi ile ilgili.

Tamamen göstemelik bir okuma köşesi olmuş.Tamam hiç olmamasından iyidir ama keşke kitap seçeneği fazla olsaydı.Neyse ben kendi kitaplarımla o köşeyi biraz şenlendireyim.Umarım kitapseverler faydalanır.Bakalım neler olacak:)

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. çorumun tarihinde neler var acabaa :)

    YanıtlaSil
  2. Zamanla içi kitaplarla dolar o köşenin. :9 Malatya'da da bir kaç durağa açıldı ve şimdi bir çok hikaye, roman var. Aynı zamanda oyuncak bağışlama bölümü de eklendi. :)

    YanıtlaSil
  3. Çorum tarihiyle ilgili birkaç kitaptan oluşsa da bence güzel bir gelişme. Eminim sen o köşeyi kısa zamanda şenlendireceksin :)

    YanıtlaSil
  4. Diğer bir konu da acaba çok gerekli mi? Otobüs duraklarında kitap olmasının bir gereği var mı? Bana göre yok, tamamen gereksiz. Kitap okuma alışkanlığı böyle kazandırılmaz hatta kitap okuma ve bir şeyler öğrenme isteği, eğer insanın içinde yoksa, sonradan kazanılabilir mi? Bu da meçhul...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kazar özendirilse o kadar iyidir hocam bence.Belki o an okuyacağı bir kitap okuma alışkanlığı kazandırır diyeceğim ama :)

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..