Tuna Kiremitçi-Git Kendini Çok Sevdirmeden (Duygusal-Romantik-Aşk)


Uzun süredir okumayı planladığım bu romanı bugün itibari ile bitirdim.Okumadan önce ismi beni çok etkilemişti.Çok büyük umutlarla okumaya başladım  ama roman beklediğim gibi çıkmadı.Demek ki romanı okumaya başlamadan çok umutlanmamak lazımmış:)



Genel olarak roman fena değildi ama sonunda bir şeyler havada kaldı.Romanın sonu beni hiç tatmin etmedi.Bir de flash backler beni çok yordu.Bir geçmiş bir gelecek derken heyecanımı aldı götürdü:).Yazarın dili sade,insanı yormuyor.Bu yönden iyiydi.Duygusal açıdan fena değildi ama ben duyguyu tam olarak alamadım.Zaman dilimi içerisindeki gelgitlerden olsa gerek.

Eskişehir-İstanbul arasında geçen duygusal bir roman.Arda ve Ertuğrul arasında geçen umutsuz bir aşk.Yine de okunmaya değer diye düşünüyorum...

Yorum Gönder

25 Yorumlar

  1. Bu da benim yorumum:
    http://herseydenbirtutam-undenied.blogspot.com/2012/11/git-kendini-cok-sevdirmeden-tuna.html

    YanıtlaSil
  2. @undenied
    Aynı duyguları paylaşıyoruz demekki:)

    YanıtlaSil
  3. evet.Kitabı bitirdiğimde 'Bir şeyler daha olmalı,eksik kalmış bu.'dedim:)

    YanıtlaSil
  4. lisedeyken çok sevdiğim bir arkadaşım iki kitabınıda hediye etmişti.ve şu anda kimlere verdiysem ikisi de kitaplığımda değil:(

    Konuları hatırlamasam da iki kitabı içinde tamamen seninle aynı fikide olduğumu çok iyi hatırlıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Elimdeki kitapları bitirdiğim gibi sıra bu kitaba geliyor...
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Ben okumuş, resmen bayılmıştım. Bu kitaptan sonra Tuna Kiremitçinin önüme çıkan her kitabını topladım :)) Sonunun tatmin etmemesi garip bir şekilde sevme nedenimdi :D

    YanıtlaSil
  7. Benim de merak ettiğim romanlardan biriydi, zamanında basında oldukça bahsi geçmişti:) Eskişehri güzel anlatan bir roman olduğunu da duymuştum.:)

    YanıtlaSil
  8. vakti zamanında Tuna Kiremitçi ne yazsa okurum dediğim dönemler olmuştu, severdim kendisini, sonra A.Ş.K. diye bir kitap çıkardı , sonra özel hayatı çok ortaya çıktı , sonra bilmiyorum ne oldu ama artık her yazdığını okumuyorum.Bu kitabını da sevmiştim sanki , ama o kadar uzun zaman oldu ki ,:)

    YanıtlaSil
  9. Bende uzun zaman önce okumuştum bu kitabını. Hani beni çok etkileyen bir yazar değil. hatta inanın kitabın konusunu bile unutmuşum.

    YanıtlaSil
  10. okumuştum. evet öyle işte.
    ama bak bu laf çok yaygın kullanılır.
    kitap değil de ismi meşhur.
    :)
    git kendini çok sevdirmeden.
    güzel laf ve çok kullanışlı.
    :)

    YanıtlaSil
  11. @maviumut
    Bir kitabı var daha bende ama ne zaman okurum bilinmez:)

    YanıtlaSil
  12. @Eren
    O konuda haklısınız Eskişehiri çok iyi bir şekilde anlatmmış.

    YanıtlaSil
  13. @kitap eylemcisi
    Uzun zaman önce okunan kitaplar hafızamızın tozlu raflarında geziniyor ama hatırlanıyor biraz baksak:)

    YanıtlaSil
  14. @Aslı
    Normaldir uzun zaman önce okununca unutuluyor:)

    YanıtlaSil
  15. @deeptone
    Kitabın sırf ismi hoşuma gittiği için okumuştum zaten:)

    YanıtlaSil
  16. Bu kitabı okumadım....
    Lakin okumak şart oldu...
    Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
  17. İsminden dolayı okuyanlardanım bende :)
    Ama güzel kitap..

    YanıtlaSil
  18. @Kitap Cumhuriyetimsizde olan kitabın adı neydi acaba

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..