Sonunda A-101'Den De Kitap Aldım:)

Buket UZUNER kitapları


Uzun zaman önce kendime bir söz vermiştim.Ne olursa olsun elimdeki kitaplar bitmeden kitap almayacaktım.Her alışverişe çıktığımda kitap alma gibi bir huy edinmiştim.Hal böyle olunca okumadığım ancak elimde olan  kitaplar yığılmaya,kitaplığımdan taşmaya başlamıştı.


Yeni evime büyük bir kitaplık yaptırıyorum şuan.Ancak verdiğim sözü yine tutamadım:)Yani uzun süredir söze sadık kaldım ve yeni bir kitap almadım ta ki bugün A-101'e gidene kadar.Aldığım uydu alıcısının kumandasını değiştirmek için girdiğim markette bir de ne göreyim?Okumayı çok istediğim iki adet Buket Uzuner kitabı.Beni al diye yalvarıyorlardı adeta:) Hayır almamam gerekiyor,almayacaktım,söz vermiştim,almamalıydım derken bir baktım ki kitapları ödemişim bile:)

Fiyatları çok makul gerçekten.Bir çok Ayşe Kulin ve Ahmet Ümit kitabı da mevcuttu.5,95 Tl verip bu kitaplara sahip olabilirsiniz.Yolunuz düşerse bir uğrayın derim.

Yorum Gönder

19 Yorumlar

  1. Kitaplığını merak ettim. Bitince bir fotoğrafını paylaşırsın değil mi?

    A-101'den birkaç keredir ben de kitap alıyorum. Cep boy kitaplarda %40 indirim yapıyorlar. Buket Uzuner sattıklarından haberim yoktu. Bugün bir uğrayayım bakalım, belki almak isteyeceğim bulurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam bitince resmini atacağım:) Umarım bulursunuz.

      Sil
  2. Ben de Buket Uzuner okumak istiyordum, Su,.. O kitapları işte bakayım o zaman :)

    YanıtlaSil
  3. Küçük cep kitaplarını çok sevmiyorum ama fiyatları uygun oluyor. İki kitabı da okudum çok iyiydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kısa süre içerisinde başlamayı düşünüyorum;)

      Sil
  4. Merhabalar.

    A-101'den kitap aldığınıza değil de, A-101'in kitap satışını başlattığına şaşırdım. Çünkü sizin bir kitap cumhuriyetiniz var. Siz bir kitap kurdusunuz. Nerede bir kitap görseniz hemen sizin ilginizi çeker. Ben de sizin gibi bir kitap kurdu olmak isterdim, ama maalesef olamadım. Sizin kitap paylaşımlarınızı okuyarak kitaplar hakkında bir ön bilgi alıyorum ve bu da beni mutlu ediyor.

    Paylaşımınız için teşekkür ederim. Kaleminize ve yüreğinize sağlıklar dilerim. Selam ve dualarımla birlikte Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam tam anlamıyla kitap kurdu olduğumu düşünmüyorum.Sadece kitap okumaya çalışan birisiyim.Umarım bir gün kitap kurdu olurum.Sevgiler..

      Sil
  5. Hayırlı olsun abi, bu arada A - 101 de kitap satıldığını daha önce bilmiyordum iyi oldu öğrendiğim Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli kitap satan bir yer olmasa da bazen stantlarında güzel kitaplar görebiliyoruz.Rica ederim kardeşim.

      Sil
  6. Keyifli okumalar şimdiden. Artık kitaplığın fotoğraflarını bekler dururum. :)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. A-101 den iki kez kitap aldim. Biri Ahmet Ümitin İstanbul Hatirasi, diğeri de İskender Palanin Katrei Matem i. Hatta Katrei Matem i Çanakkaleye gezmeye gittiğim zaman aldim. Normalde ihtiyaclar icin girdiydik ama ben bu kitabi 5.95 e gorunce dayanamadim aldim. Gezmeye gittiğimde bile kitaplardan ayri kalamiyorum yani ;) Ama bir türlü o kitabı okuma fırsatim olmadi. Cep boy kitaplari okumayi ben de sevmiyorum ama uygun fiyatta olunca aliyorum işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aksine ben de nedense cep boy kitapları okumayı daha çok seviyorum:)İnsan bu fiyatlara gerçekten dayanamıyor:)

      Sil
  9. Marketlerde öyle çok kaliteli kitaplar satılmıyor genelde, şaşırdım... :)

    YanıtlaSil
  10. Su kitabını okumuştum hoşuma gitmişti...Yakın zamanda serinin devamı olan Toprak kitabını da okumayı düşünüyorum.Fiyatlarda çok uygunmuş gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seri olduğunu unutmuşum ya,hatırlattığın iyi oldu.Görürsem onu da alayım:)

      Sil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..