Resim Eklerken Kota Sorunu Yaşayanlara Çözüm!!

Son zamanlarda sık sık bu sorunlarla karşılaşan arkadaşları görmekteyim.Onlara resimli olarak bu sorunun çözümünü anlatmaya gerek duydum.Resim ekleyemiyorsanız ve kota sorunu ile karşı karşıyasanız uygulamanız gereken adımlar:

1-İlk önce İmageshack sitesine gidip üyelik alıyoruz.Üyelik almadan da resim yükleyebilirsiniz ama resimlerinizin silinmemesi için üyelik almanız sizin için iyi olacaktır.Ayrıca üye olduğunuz zaman resimleriniz orada kayıt altında durur..

2-Üyeliği halletdikten sonra siteyi açıyoruz ve karşımıza çıkan ekreandan Browse sekmesine tıklıyoruz:

3-Browse butonuna tıkladıktan sonra çıkan kutucukdan sitemize hangi resmi yükleyeceksek onu açıyoruz.Resmi ekleyince şu şekilde kutucuk açılacak:

4-Buradan şimdi yükle butonuna tıklıyoruz.

5-Şimdi yükle dediğimizde karşımıza bir kutucuk çıkacak:
6-Buradan doğrudan  yazan yer bizim için önemli.Onu kopyalıyoruz.Daha sonra resmi eklemek için bloğumuzdan herzaman resim eklediğinmiz yere geliyoruz.Resim ekle dedikten sonra;
En alttaki Url den kısmına tıklıyoruz ve kopyaladığımız linki buraya yapıştırınca otomatik olarak resmimiz açılacaktır.Daha sonra seçilenleri ekle diyoruz ve resmimiz ekleniyor.

Not:Takıldığınız yer olursa sorabilirsiniz.Kolay gelsin.Umarım açıklayıcı olmuştur:)




Yorum Gönder

7 Yorumlar

  1. Kendi adıma çok teşekkür ederim. İnanın benim gibi bu sıkıntıları yaşayan arkadaşlar için, çok açıklayıcı olmuş. Emeğinize sağlık.

    Daha sonra bir problem olursa, sizi sorularımla sıkabilirim şimdiden haber vereyim :) şaka bir yana, tekrar teşekkür ederim. Özellikle resimlerle anlatmanız çok iyi.

    YanıtlaSil
  2. Herzaman yardıma hazırım.Sorun olmaz:)İşinize yarayacağını umuyorum..

    YanıtlaSil
  3. Şimdilik böyle bir sorunum yok ama öğrendiğim iyi oldu çok teşekkürler bir çok kişi bir haftadır bu sorunla uğraşıyor ve benim de kafama takılmıştı. Yarın üye olup deniycem.

    YanıtlaSil
  4. @Hülya Çoban
    Kesin bir çözüm bu.Ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Çekilişimi kazandınız. Mail adresinizi bulamadım. Bana adresinizi mail atarsanız sevinirim. oylesinebiri66@yahoo.com
    bu yorumu yayınlamanıza gerek yok:)

    YanıtlaSil
  6. Peki, normalde de hep urlden imageshack kullanmadan yüklüyorsam yine kota sorunu olur mu? Yani henüz hiç yaşamadım ama öğrensem iyi olur diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  7. @günlükçü
    Kota sorunu olmaz urlden eklediğiniz için onu metin olarak algılar.Url den kasıt bir resim upload sitesine resmin ekli olması.Bu sayede kotadan yemiyor.

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..