Korkunun Üstadı Neyden Korkuyor?



Romanlarını severek okuduğum korku-gerilim üstadı Stephen King neyden korkuyormuş diye sorsam ne cevap verirdiniz?



Cevabını veriyorum;bizim Stephen King amcamız en çok yılanlardan,örümceklerden ve üvey annesinden korkuyormuş:) Açıkcası bu bilgi bana epey ilginç geldi.King okuyanlar bileceklerdir onun romanlarında örümceklerin yer aldığını.Korku türünde iğrenç yaratıklarla bizi korkutan King gerçekten beni şaşırttı:)Hayal dünyası farklı tabiki.Kingdeki hayal dünyası hiçbir yazarda yok bence.Ama ben ters köşe oldum bunu öğrenince:)

Yorum Gönder

22 Yorumlar

  1. ilginç bir paylaşım... teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Belki de gerçekten korkabildiği için korkutuyordur.
    Ben gerçekten irkiliyorum kitaplarını okurken.
    Adam yaşıyor ve yaşatıyormuş.
    Sevdim :)

    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. King artık bir şirket olmuş ki; bir çok "hayalet"yazar varmış, bunlar fikir ve taslak getiriyor, o da birleştiriyormuş A.Dumas gibi. Bunun gibi bir şey duydum bir yazardan :)

    YanıtlaSil
  4. Parayla çalışıyorlarmış tabii bu ghost writer'lar, eklemeyi unutmuşum :) Bu arada şablonu yenilemişsiniz, değişiklik iyidir:)

    YanıtlaSil
  5. İlk okuduğum korku kitabı King'indi. Daha 13 yaşında falandım, senelerdir her kitabını okurum. Benim için sadece korku yazarı değildir, inanılmaz psikolojik insan tahlilleri vardır. Çok seviyorum onu okumayı :)
    Sonuçta oda bizim gibi insan, normaldir korkması :)

    YanıtlaSil
  6. @N.Narda
    Bak bunu hiç duymamıştım ama Dumas da gayet iyi bir yazar.

    YanıtlaSil
  7. @N.Narda
    Şablon yordu ama bitti yaklaşık 1 aydır kullanıyorum,teşekkürler yorumun için.

    YanıtlaSil
  8. @Aslı
    Evet korkması normal,ben de böceklerden çok korkarım.örümcek korkum da vardır tabi:)King efsane ya.

    YanıtlaSil
  9. Her insanın korkusu farklıdır..

    YanıtlaSil
  10. hah haaaaa oturduğun yerden evden yazmak kolay tabi bay king.
    :)

    YanıtlaSil
  11. @deeptone
    Evet.Bir de adam kitaplarını daktilo ile yazıyormus ve cep telefonu yokmuş,ilginç:)

    YanıtlaSil
  12. üstelik, cep adlı nefis bir gerilim romanı da var.
    cep yüzünden deliren insanlar.
    :)

    YanıtlaSil
  13. @deeptone
    Onu da okumuştum.Telefonla konuşup zombi oluyorlardı:)

    YanıtlaSil
  14. Örümcekten korktuğunu tahmin etmiştim, insan en çok korkularının üstüne gidermiş:))
    Ondaki hayal gücüne hayranım...

    YanıtlaSil
  15. Selam,
    Sorunu okuduğumda içimden örümcek geçti doğrusu... bende haşarattan tırsarım özellikle akreplerden

    YanıtlaSil
  16. @siyahkuğu
    Haklısın korkularımızı halt etmenin en iyi yolu üstüne gitmektir:)

    YanıtlaSil
  17. @Adsız
    Tebrikler;bilmişsiniz:)Ben de böceklerden inanılmaz korkarım:)

    YanıtlaSil
  18. Stephen King hayrani olarak bu bilgi hosuma gitti dogrusu, korkusuna da hak veriyorum:) bu arada yeni sablonunuz da cok guzel:)

    YanıtlaSil
  19. sıkı bir korku gerilim polisiye okuruyum. Benim fikrimce bu tarzlarda Stephen King üzerine yazar tanımam. Kitabı çıktığı an alır okurum. Hatta kitapları yurtdışında ilk çıktığında ne zaman Türkçeye çevrilecek de okuyabileceğim diye sabırsızlanıyorum.

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..