Tess Gerritsen-Masumiyetin İçin Savaş (Polisiye-Gerilim)


Tıbbi Gerilimin Kraliçesi Tess Gerritsen'den yine harika bir roman.Bu yazar kendini okutmayı çok iyi başarıyor.Soluksuz okudum adeta.Uzun bir aradan sonra Tess okumak çok iyi geldi açıkcası.Tam romanın sonunu tahmin ettim derken;yine bir sürpriz.Ters köşe etme konusunda oldukça başarılı bir yazar:)


Romanın konusuna şöyle bir değinecek olursak;

Miranda Wood işlemediği bir suçtan dolayı yargılanmaktadır.Eve geldiğinde yatak odasında sevgilisinin cesedi ile karşılaşan Miranda şok olur.Akabinde tutuklanır.Bıçakta onun parmak izi olduğu için hapse düşer.Ancak katil bıçakta bir takım izleri silmiştir.Bunun üzerine mahkeme şartlı salıverme yolu ile Miranda Wood'u serbest bırakır.Tabi bunun için bir kefalet ödemesi gerekmektedir.Esrarengiz birisi bu kefaleti öder.Ancak kim olduğu bilinmemektedir.Bu saatten Sonra Miranda Wood masum olduğunu kanıtlamak için elinden gelen her şeyi yapacaktır.Sevgilisinin şirketinde ipuçları aramaya başlar.

Bu arada Richard Tremain(Öldürülen Şahıs) ın kardeşi ortaya çıkar.İlk başlarda oda Miranda Wood'u katil olarak görse de aslında gerçeklerin öyle olmadığını araştırdıkça öğrenir.Miranda'ya destek olur.Bu arada esrarengiz katil elini kolunu sallayarak dışarıda gezmektedir.Peki bu katil kimdir ve amacı nedir?

İşte bu soruların yanıtını soluksuz okuyacağınız bu romanda bulabileceksiniz.Şok edici bir sonla Tess yine beni etkilemeyi başardı.Polisiye-Gerilim severlerin kaçırmamasını umuyorum.Okunası bir macera..

Yorum Gönder

14 Yorumlar

  1. Tam yazarın " Asla Arkana bakma " romanının sonuna gelmişken ve acaba şimdi hangisine başlayayım diye düşünürken bu paylaşıma rastladım. Asla arkana bakmayı okumadıysanız tavsiye ederim. Yazar tarzının biraz dışına çıkmış ama mükemmel. Paylaşım için teşekkür.

    YanıtlaSil
  2. @Ilhan Ucer
    Ben teşekkür ederim.Tamam o halde onu ve akabinde ruhundaki zehirle yüzleş romanını okuyacağım.Elimdekilerden sonra.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. vasat kitaplarından derim ben olsam , zaten de dedim , ha güzel mi güzeldi:))

    YanıtlaSil
  4. Okumadığım için bilmiyorum bu kitabını ama genel olarak Tess kitapları benide etkilemeye başladı yavaştan :)

    YanıtlaSil
  5. hey yeni kitabı raflarda bileeee.
    :)

    YanıtlaSil
  6. bloğunuzu yeni keşfettim,epey okudum,artık sık sık buluşuruz,izliyorum..sevgiler..:)))

    YanıtlaSil
  7. sonu çok ilginçti arkadaşlar ama rizzoli&ısles olmayınca çok sonuktu.

    YanıtlaSil
  8. @Adsız
    Rizzoli isles olmasa da ben beğenerek okumuştum.Ancak rizzoliyi arıyor insan:)

    YanıtlaSil
  9. tess gerritsenin yaklaşık 10 kitabını okudum ve okumaya devam ediyorum eğer tıbbi roman istiyorsanız tessin kitapları en iyisi....herkese tavsiye ediyorum:)

    YanıtlaSil
  10. @Adsız
    Çok haklısınız,yorum için teşekkürler..

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..