Ejderha Dövmeli Kız Yeniden Sahnede..

Ejderha Dövmeli Kız Yeniden Sahnede..

Bir zamanlara damgasını vurmuştu Stieg Larsson'un milenyum serisi.Ancak yazarın ani ölümüyle seri yarıda kalmıştı.Bu duruma okuyucular çok üzüldü haliyle.Ancak roman tamamlandı,tabi başka bir yazar tarafından.

David Lagercrantz tarafından tamamlanan Milenyum Serisinin dördüncü kitabı Ağustos ayının son haftalarında raflardaki yerini alacak.Başka bir yazar tarafından tamamlanan seriye acaba okurların cevabı ne olacak merak konıusu.

Romanın kahramanı Lisbeth karşısına bu sefer ABD Ulusal Güvenlik Ajansı Nasa'yı alacakmış.Bir anlamda Dan Brown'ın Digital Kale adlı romanını hatırlattı bu roman bana.Milenyum serisi bugüne kadar bütün dünyada 80 milyon satmış.Ne rakam ama:)

Merakla bekliyoruz bakalım seri nasıl son bulacak?

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Bu seriyi hiç okumadım ve izlemedim. İlginç konusu var sanırım.

    YanıtlaSil
  2. Blog kesif etkinliğinde buldum sizi ve takibe aldım. Bana da takibe beklerim. Sevgiler...

    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar .

    Stieg Larsson'un aniden ölümüyle yarıda kalan serinin bir başka yazar tarafından tamamlanması güzel bir olay. Ancak, kitabın asıl yazarı ölmemiş olsaydı bu seriyi nasıl bağlardı acaba diye insan merak ediyor işte.

    Bu güzel paylaşımınızdan dolayı teşekkür ederim.
    Selam ve dualarımla birlikte Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi yazabilseydi çok daha güzel olurdu kanaatindeyim.Sevgiler hocam..

      Sil
  4. offfff çıktığı gün söle banaaa o akşam okur bitiririm :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..