Kürk Mantolu Madonna Dünya Klasiği mi Oluyor?

Kürk Mantolu Madonna Dünya Klasiği mi Oluyor?


Türkiye'de uzun süredir çok satanlar listesinden inmeyen ve her ay ortalama 10-15 bin satan Sabahattin Ali'nin Kürk Mantolu Madonna'sı Dünya Klasiği olma yönünde emin adımlarla yürüyor.Yapı Kredi yayınları Dünyaca ünlü Penguin yayınları ile anlaşmaya vardı.

Penguin yayınlarının Modern Klasikler serisi tarafından yayınlanacakmış bu güzel roman.2016'nın ilk aylarında yayımlanacak roman bugüne dek 
Almanca (Dörlemann), Fransızca (Le Serpent a Plumes), Rusça (Ad Marginem Press), Hırvatça (Hena Com), Arapça (Sphinx) ve Arnavutça (Shkupi) yayımlandı; İspanyolca (Salamandra), İtalyanca (Scritturapura), Hollandaca (Verlag Van Gennep) ve Gürcüce (Ustari) baskıları da yayına hazırlanıyor.

1983 yılında yayın hayatına giren Kürk Mantolu Madonna bu zaman kadar yaklaşık 700 bin satış rakamına ulaşmış.Bu gerçekten çok ciddi bir rakam.Son 4 yıldır da aylık 15.000 satış rakamına ulaşmış roman.Bu kadar satış rakamına ulaşınca dünyaca ünlü yayınevlerinin de dikkatini çeken roman inşallah Dünya Klasikleri arasındaki yerini alacak.

Bir Türk Romanının Dünya Klasikleri arasında yer alacak olması yönünde çıkan bu haber ,biz okurları ciddi anlamda heyecanlandırdı.Başarılarının katlanarak artmasını canı gönülden diliyoruz.

Yorum Gönder

30 Yorumlar

  1. Çok sevindim bu haberi duyunca.

    YanıtlaSil
  2. İngilizceye çevrilmesi daha çok okuyucuyla buluşturacaktır Kürk Mantolu Madonna'yı. Sevindirici bir haber bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birçok dile çevrildi roman.İnşallah hak ettiği değeri görür.

      Sil
  3. Yaa bu harika bi haber! Çok sevindim valla :)

    YanıtlaSil
  4. Bu kitap gerçektende oldukça popüler. Bende bir süre önce bu kitabı okumak için satın almıştım. Şuan okunacaklar listesinden birinci sırada bekliyor benim için. Elimdeki şuan okuduğum kitap biter bitmez, bu kitabı okuyacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde listemde olan bir kitap.Bir süre sonra okurum bende inşallah.

      Sil
  5. Çok gurur verici bu zamana kadar klasik yapmamalari büyük hataydı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim de artık bir dünya klasiği yazarımız olacak inşallah,çok heyecan verici:)

      Sil
  6. Yazında Kürt Mantolu
    Kelime hatası olmuş :))
    Çok sevindim , beğenerek okuduğum bir kitaptı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hay aksi aynen ya büyük bir hata olmuş:) Sağol Kuğu düzelttim:)

      Sil
  7. Çok güzel bi haber.Türk Edebiyatı açısından büyük bi gelişme

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle.Bir dönem açabilir bu roman klasik olursa.

      Sil
  8. Bu habere çok sevindim bende. Çok sevdiğim bir yazarın çok güzel bir kitabı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça merak ettim romanı şuan.Listemde biraz önlere alsam iyi olacak:)

      Sil
  9. Gerçekten sevindirici bir haber.Kürk Mantolu Madonna benim favori kitaplarımdandır :)

    YanıtlaSil
  10. Kitap indirimdeyken almıştım o zamandan beri dolabımda duruyor. Hatırlamışken bir ara başlayayım okumaya. Bu arada sevindirici bir haber mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  11. inşallah olur. hayattayken kıymeti bilinmeyen yazarımıza geç de olsa bir ödül olur. IŞIKLAR İÇİNDE UYU BÜYÜK USTA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle mükemmel bir ödül olur.Kıymet bilmeyem bir milletiz maalesef.

      Sil
  12. Maalesef okumayi uzun zamandir istedigim ama bir türlü okuyamadigim kitaplardan.

    YanıtlaSil
  13. çok sevindiiiim :) olsun klasik olsun :)

    YanıtlaSil
  14. Ne guzel bir haber... hakeden bir yazar ve eser...daha nicelerine ...

    YanıtlaSil
  15. Çok mu ön yargılı davranıyorum bilmiyorum ama bu kitabı sırf çok satanlar (bu kelimeden nefret ederim kitap ticaret için değil kültüre ve hayal dünyasına hizmet için vardır) listesinde olduğu için, hakkında çok yazıldığı için okumadım. Ama kararım değişiyor galiba... Çünkü çok satan kitaplar çok popüler kitaplar çoğu zaman içi boş oluyor. Önümüzdeki ay alacağım bahar mevsimi kitapları yığınına ekleyebilirim...

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..