Antalya Edebiyat Günleri Ödülleri Sahiplerini Buldu




ANTALYA, (DHA) - MURATPAŞA Belediyesi'nin bu yıl 3'üncüsünü düzenlediği Antalya Edebiyat Günleri'nde 'En İyi Öykü' ve En İyi İlk Öykü' kitabı ve onur ödülleri sahiplerini buldu.

Muratpaşa Belediyesi Kültür Salonu'nda düzenlenen gecede ilk ödül 'En İyi İlk Öykü Kitabı' dalında verildi. Özcan Karabulut, İbrahim Karaoğlu, Ayşegül Tözeren, Belma Fırat, Ercan Yılmaz'dan oluşan Seçici Kurul'un 2017 yılında yayınlan öykü kitapları arasında yaptığı değerlendirme sonucunda bu yılın 'En İyi İlk Öykü Kitabı' ödülü 'Ev Yapımı Hüzünler'le Oğuzhan Yeşiltuna'nın oldu. Ödülünü alan Yeşiltuna, “Yolun çok başında olan biri olarak bu ödül büyük bir teşvik. Seçici Kurul üyelerine ve organizasyonun ev sahibi Muratpaşa Belediyesi'ne çok teşekkür ediyorum" diye konuştu.

Bu yılın 'En İyi Öykü Kitabı' ödülü ise 'Kamçılanma Mesafesi'yle Zeynep Uzunbay'ın oldu. Uzunbay, ödülünü Belma Fırat'tan alırken “Mutluyum, heyecanlıyım, hevesliyim. Sevgili Başkan Ümit Uysal'a edebiyata verdiği değer için çok teşekkür ediyorum" dedi.

ONUR ÖDÜLLERİ

Bu yılın onur ödüllerinin de takdim edildiği gecede ilk olarak 50 kuşağı öykücülerinden Adnan Özyalçıner sahneye geldi. Özyalçıner, “Muratpaşa Belediyesi'nin kültür, edebiyat ve sanata verdiği öneme bu konuda Başkan Uysal'ın yaptığı güzel işlere ve edebiyatı, sanatı, kültürü yayma konusunda gösterdikleri emeğe teşekkür ediyorum" diye konuştu.

Gecenin 2'nci onur ödülü ise şair Ahmet Telli'ye takdim edildi. Ödülünü Muratpaşa Belediyesi Başkan Yardımcısı ve şair Ferruh Tunç'tan alan Telli, gecede 'Veda Divanı' şiirini okudu.

Kaynak:Hürriyet.com.tr

Yorum Gönder

0 Yorumlar