Bir Seri Katil, Canavar,Yamyamın Hikayesi:Jeffrey Dahmer



Günümüzde Netflix'i bilmeyen yoktur heralde. Seri katil temalı belgeseller ve filmler her zaman dikkatimi çekmiştir.Bloğumda da epeyce bir polisiye roman incelemesi vardır. Hal böyle olunca Netflix'de dolaşırken Jeffrey Dahmer isimli Seri katilin belgesel tadında 8 bölümlük mini dizisini gördüm ve çok dikkatimi çekti ve izlemeye başladım. Gerçek yaşam hikayelerinden uyarlanan bu tür yapıtları izlemeyi hep sevmişimdir:) Bunda polis olmamın da etkisi var mı bilmiyorum:)

Jeffrey Dahmer  21 Mayıs 1960'da Milwaukee'de doğmuştur. Çocukken babası ile araba ile hareket halindeyken bir hayvana çarpar. Kokarcaydı sanırım.Bak şimdi hatırlayamadım:) Her neyse ölen hayvanı babası evlerinin alt bölmesinde oluşturduğu ardiya diye tabir ettiğimiz bölmede hayvanı parçalara ayırır ve bunun bir kısmını Dahmer'e yaptırır. Halbuki o henüz bir çocuktur. Ben korkacak diye tahmin ederken Dahmer bundan baya bir zevk alır. Bunu zaman zaman tekrarlar. İşte bir yamyam olma yolunda emin adımlarla ilerleyen Dahmer  okulda kadavra kesme derslerinde de başarılı olması elbette tesadüf değildir :) Hiçbir arkadaşı yoktur.Asosyal bir kişiliğe sahip olan Jeffrey Dahmer'in en büyük zevki ormanda öldürdüğü hayvanları incelemesi dir. 

Gel zaman git zaman bizim deli oğlan Dahmer artık genç bir çocuk olmuştur. Şimdi bu adam ülkemizde olsa araya bir aşk teması girmesi lazım. Ama rahat olun orası Amerika:) Dahmer bir gün babası yokken yapar yapacağını. Araba ile gezerken bir otostopçu genci arabasına alır ve evine götürür. Genç çocuğun bardağına Nuri Alço misali uyuşturucu döküp karıştırır ve çocuk uyuşturucu komasına girip bayılır. Sonrası malumunuz bizim Dahmer çocuğu paramparça yapar ve cesedi evin aşağısında gizli bir bölmeye saklar.Bu cinayet Dahmer'in ilerde seri katil yolunu açacak ilk deneyimidir.Pişman olsa da bundan büyük bir haz duyar. İkinci cinayetini ise tam 9 yıl sonra işler. Neden bu kadar ara verdiği bilinmez.Sonra cinayetler ard arda gelir. Özellikle babaannesinin ayrılıp kendi evine geçtikten sonra cinayetler artmaya başlar. İşlediği cinayetlerden sonra cesetleri asit ile eritip yatak odasında büyük bir fıçının içerisinde biriktirir.Evi zamanla o kadar kötü kokar ki komşuları bile artık bu durumdan rahatsız olmaya başlar. Yan komşusu Jeffrey Dahmer'in binasından baya şüphelenir.Gece geç saatlerde korkunç sesler gelmektedir binadan.Acıktığı zaman kurbanların etini yiyen bir yamyama dönüşmüştür. Sesler gele dursun bizim sapık seri katil Dahmer tüm hızıyla cinayet işlemeye devam eder.Bir gün yine cinayet işlemeye çalışırken kurbanını elinden kaçırır. Bu Jeffrey Dahmer'in sonu olacaktır. Dahmer'in elinden kaçan Genç polisin yolunu tutar ve Dahmer yakayı ele verir.Yakalanmadan önce 17 adet cinayet işlemiştir. Çoğu Asyalı ve Siyahı gençlerden oluşmaktadır.

Jeffrey Dahmer tutuklandıktan 3 yıl sonra bir mahkum tarafından kafasına vurularak öldürülür.Ölüm evine dönüştürdüğü bina ise kapatılır. Bütün bina sakinleri apartmanı boşaltmıştır bu olay üzerine.Çok fazla detaya girmemeye çalıştım. Sürekli bira içen ve aleve attığı gençlere ısmarladığı buraların içine uyuşturucu atıp milleti komaya sokan Dahmer insanları öyle bir etkilemiştir ki, bira içenler arasında Dahmer buna da ilaç atmamıştır inşallah geyikleri dolaşacaktır.

Zaman zaman Netflix de izlediklerimi de bu şekilde yazarım artık, baya eğlenceli oldu ne dersiniz?

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Beğeneceğinizi düşünüyorum, iyi seyirler

    YanıtlaSil
  2. Son günlerin en popüler dizisi. Ben Netflix'i kapatıp Disney'e geçtim ama Netflix'im olsa da izlemezdim sanırım. Böyle yapımlar beni geriyor. Sadece okumak yetiyor bana.

    YanıtlaSil
  3. Tercihinize saygı duyuyorum, Bu tarz diziler geriyor insanı gerçekten ama ben baya bi seviyorum ya:)

    YanıtlaSil
  4. İzleyebilir miyim bilmiyorum? Çok fazla korkarım gibi geldi, bilemedim:) Emeğinize sağlık:)))

    YanıtlaSil
  5. O zaman izlemeyin, gerilemeye gerek yok:)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..