Sibel K.Türker-Ağula (Öykü)


İçerisinde 11 adet öykü bulunan güzel bir kitap.Kitap 2006 yılında Haldun Taner Öykü Ödülü'nü kazanmış.Öykü severlerin okuması gerektiğini düşünüyorum.Yazarın dili de diğer yazarlara göre çok farklı.Anlatım tarzı bir hayli değişik.Benim hoşuma gitti bu anlamda yazarın dili.

Suskun bir çocuk,Hayat-Memet  meselesi,onuncu öykü,sevmek öldürmek adlı öyküleri çok hoşuma gitti benim.Öykülerinde Yurdumun insanlarına değinmiş yazar.Kimi zaman aşık olan,kimi zaman kırıp döken,kimi zaman içerisinde nefret barından insanların öyküleri de mevcut.Öğretmenine aşık olan öğrenciden tutun da,bunamış yaşlı teyzelere kadar pek çok karakteri de bir arada barındırıyor öyküler.

Uzun lafın kısası;öykü seven kardeşlerimiz rahatlıkla okuyabilir.Tavsiye ederim,sevgiler..

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Kısa öyküler ilgimi çeker :) teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Hayatın içinden hikayeleri çok seviyorum. Kitaplığımda eski bir kitap buldum "50 yazar, 50 öykü" kitabını okuyorum. Tanıtım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. @Aslı Aslı
    O zaman bu kitabı okuyabilirsin,sevgiler..

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..