Tess Gerritsen-Bıçak Sırtı (Polisiye-Gerilim)



Sevgili Puniccia'nın yazar ayları etkinliğinde bu ay Tıbbi Gerilimin Kraliçesi Tess ablamızı okuyacaktık..Tabi Tess abla söz konusu olunca katılmadan edemezdim.Aslında bu ay iki adet Tess kitabı okuyacaktım ancak iş yoğunluğundan dolayı maalesef bu kitabı okuyabildim sadece:( .

Tess Gerritsen'i okumayı gerçekten çok seviyorum.Favori yazarlarım arasında önemli bir yeri vardır.Polisiye ve Tıbbi Gerilimi çok güzel harmanlıyor bu yazar.Aksiyon ve heyecan hat safhada oluyor haliyle.Yine güzel bir kitap olan Bıçak Sırtı'ndan şöyle bir bahsedecek olursak;


Kate mesleğinin henüz başlarında olmasına rağmen son derece başarılı bir doktordur.Bu dalda çalışmayı çok seven ve bütün işlerini titizlikle yapan doktorumuz çevresinden de büyük takdirler toplamaktadır.Her şey çok güzel ilerlerken Kate kabus dolu bir gün geçirir ve hayatı alt üst olur.Girdiği bir ameliyat esnasında her şey yolunda giderken ameliyat masasında yatan hemşire kalp krizi geçirerek ölür.Kate ve ekip arkadaşları buna inanamaz.Çünkü Kate operasyondan önce bütün kontrolleri yapmıştır.Ancak daha sonra anlaşılmadık bir şekilde bazı tutarsızlıklar ortaya çıkar.Bu dakikadan sonra Kate hem hayatını hemde kariyerini kurtarmak için çalışacaktır.Nitekim ölümden kendisi sorumlu tutulmaktadır.Birisi bir şekilde dosyaların yerini değiştirmiştir ve hemşirenin ölümüne sebebiyet vermiştir.

Bir süre sonra cinayetler işlenmeye başlar.cinayetler araştırıldıkça ortaya çok ilginç bir gerçek çıkar ve Kate in hayatı artık tehlikededir.Kate bir yandan kariyerini kurtarmaya çalışırken bir yandan da hayatını kurtarmaya çalışır.Azılı katilimiz ise cinayetlerine devam etmektedir.Aşk,heyecan,ve aksiyon içerisinde geçen güzel bir roman,tavsiye edilir.


Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. Özellikle son zamanlardaki yoğunluğunu düşünecek olursak bence çok iyi kitap okuyabilmen. Ben bu kitabını okumadım henüz ya :( en kısa zamanda okumak istiyorum.
    Ayrıca çok kolaylıklar diliyorum...

    YanıtlaSil
  2. Bu yazarı hiç okumadım ama Grange a benziyor gibi geliyor bir türlü elim gitmiyor nedense

    YanıtlaSil
  3. @oylesine biri
    Grange ile alakası yok.Tıbbi gerilim yazarı bu genelde.Grange daha farklı bir yazar.Ancak iki yazarı da çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  4. iyi olmuş , ne güzel yazıyor değil mi kadın hele Rizolli serisi zirve yapıyor...

    YanıtlaSil
  5. ANLAŞILIYORKİ Tess Gerritsen'i DE OKUNACAKLAR ARASINA ALMAM LAZIM
    DAN BROWNU OĞLUMUN İSRARI ÜZERİNE BAŞLAMITIM
    ÇOK KEYİF ALDIM BU DA ÖYLE GÖZÜKÜYOR
    TANITIM İÇİN TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  6. maşallah maşallah okumaya dönebilmişsiiin.
    :)

    YanıtlaSil
  7. beğenmenize sevindim ben de okuyacağım bunu ve gece nöbetini ama en az bir 6 ay ara vermem gerek bu ay 3 tane tess kitabı okudum sayılır.

    YanıtlaSil
  8. @Beyaz Kitaplık
    Güzel kitap.Haklısınız en az 6 ay keser sizi:)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız İçin Çok Teşekkürler..